Jumaat, Oktober 15, 2010

Bila perkara luar biasa datang...

Assalamualaikum and greetings~

Haaachhhoooommm~!!

Aih... bergegar kot satu rumah nih aku bersin. Sejak pagi tadi, sampai la kejap tadi... tak lekang dengan bersin.
Memang hari ini dalam sejarah tol la. Aku tak pernah bersin bersungguh-sungguh dan sekerap nih...

Memula ya. Tekak kering, kepala pening, bangun tido kul dah nak 11 pagi. Aku pun tak faham, apesal kitaran hidup aku kat rumah selalu bermula pukul 10 pagi dan ke atas... dan berakhir pada 2 pagi.. Ini bukan kehendak ku~

Then, terus mandi... so bese la pepagi aku akan bersin. Tapi hari nih lain... tak sudah-sudah bersinnye. Dah, pulak batuk datang... Aihh, maka badan pun panas. Aku nih jarang kene sakit. Kalo sakit tak yang gi klinik, bazir duit je. Beli je panadol sepapan tuh. Kejap je eloknye...

Masa tengok Bajet 2011 okey plak, tak da bising... Haihh... Walaupapepun... aku dah surrender untuk hari nih. Chow.

Nota kaki: Alhamdulillah, aku dikurniakan penyakit. Tanda ALLAH swt mengampuni dosa-dosa hamba-Nya :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan