Jumaat, Mei 21, 2010

Sayonara, matta ne?

Assalamualaikum and greetings..

Haihh. Nak panas dah badan nih. Serius, 24 jam ++ bersiap-siaga penat seyh. Tido pun, haihh~
Dengan desakan demi asakan, sampai kemas baju pun bole dapat tekanan. Hahha.

Imbas kembali ape impian aku dah settle selama 5 bulan dok kat rumah.
> Manga: Kaichou wa maid-sama, Bokura ga Ita, Kimi ni Todoke, Dengeki Daisy, Special A, dan sebagainye.
> Drama: Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Nobuta wo Produce (episod 1)
> Anime: Gundam 00 season 1 and 2, Code Geass R1 and R2, Gundam Unicorn
> Movie: Sume movie Makoto Shinkai
> Housekeeping, memasak (hohoho, bertuah nak tengok aku beraksi kat dapur.)
> Mencerahkan kulit ;p

Pas tu sebelum pergi, hurmm aku rasa ade byk gak benda yg aku nak buat tak tak dapat, yakni jumpe kengkawan dan minta maaf, halalkan ilmu, hutang, makan n minum. Pas tu, ade gak nak bagi memorial gift kat beberapa orang, tapi tak sempat gak ='( , tak jumpe gift yang sesuai lah. Busy plak tuh...

So, bermulalah pengembaraan baru dalam lembaran hidup aku, new journey, brand new Akai Shiro (heh), YOSH! Jadi tabah dan jadi fleksibel! Cool juga!! Kalo tak tahan, hujan aje!

Terima kasih kepada semua orang yang aku sayang sebab sokong aku dari awal dan sampailah bila-bila. Yang bantu aku tak kira susah or senang, sakit or sihat, terima kasih!

Sayonara~ elementary school!
Sayonara~ high school!

Jaa, minna... sayonara~!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan