Isnin, Oktober 26, 2009

Al-Kisah raya lagi...

Sekarang ni 26 Oktober 2009, hurm.... dah lame abes Syawal.... dan sekarang bulan Zulkaedah.

Sekarang ni gak dah penghujung bulan Oktober, means, lagi 17 hari setat dari last day of October, medan peperangan akan dibuka.
Sijil Pelajaran Malaysia.
22 hari lagi, dari hari ni.... pergh... dah dekat sangat!!!

Papepun, aku nak gak upload gambar raye. Aku nak wat kenangan (aka backup) ...

*Drums rolls*

Hiyaahh! Rumah pertama yang berjaya kami serang adalah rumah Pengerusi Konvoi Beraya kali ke-3, aka Sarah. LOLZ.




Seterusnya, rumah Penolong Tingkatan 5 Sains 1 SMKBG, Kaled~~~





Seterusnya rumah... aku lah, Belle the Love-to-Babble MC. Banyak sangat la gambarnye...



Seterusnya rumah Cek Amoi, Aida... 



Kat umah ex-cikgu sejarah



Last one kat umah Guru kelas kteorg yang merangkap guru Fizik kami~~~
Love ya cikgu Zarinah!!




OK la. tu je gambor yg bole aku upload, nak menunggu upload siap punyer la lame...

P/s: Di mana aku di dalam gambar-gambar itu tadi??
P/s/s: Aku tak la se-cun yang disangkakan... LOL!!

2 ulasan:

L. berkata...

aku suke gelaran ko tu..
BELLE THE LOVE-TO-BABBLE MC...
memang sesuai untuk ko..

Saobell berkata...

hahahahaha
kurang asam!!

Catat Ulasan