Rabu, Oktober 21, 2009

Khas buat ... birthday boy

Hey birthday boy, yang besday dia pada 19 Oktober 1993. (lol, sume nombor ni tambah satu dari takikh lahir aku... ehem ada makne ke? )

Aku dedikasikan entri kali ni sepenuhnya buat kamu...

Hape besday tu yu
Hape besday tu yu
Hape besday tu graffy (lol.. jgn marah)
Hape besday tu yu~~~~~

Semonga panjang umo, sepanjang yang diizinkan, dipermudahkan rezeki, semudah-mudahnya, dikurniakan kebijaksanan, sebijak-bijaknya (err... sori nampak kasar jew bunyinye), semoga selamat pergi berjuang dan semoga selamat balik dengan result yang cemerlang. Amin, semoga Allah swt memberkati segala usaha-usaha kau yang selama ni (lol, semalaman la) untuk mengulangkaji pasal exam akhir tahun ko tu~~~

Aku nak mintak maaf bebanyak sebab aku tak sempat nak sediakan hadiah yang ko mintak hampir sebulan yang lepas. Hehehe.
Nak dengar alasannya ke? Tak? Kalo tak nak dengar pun aku nak kasi tahu gak.

1. Aku dua hari pertama yang lalu, Jumaat dan Sabtu hari tu, aku dedikasikan masa aku untuk berehat dari kehidupan pelajar yang semakin hari semakin memenatkan jiwa dan raga. Aku ingat taw besday ko kay?

2. Dua hari yang lalu, Ahad dan Isnin, barulah aku setat nak siapkan keje rumah yang bersepah-sepah (penuh atas meja, atas katil pun penuh gak), sampai hari ni aku tak dapat nak siapkan. Seb baik, ckgu tak mengamuk. Heee.

3. Aku kekeringan idea la. Aku ada satu idea, tapi aku nak lukis di atas kertas, tak kesampaian. Peralatan melukis aku tak dapat dikesan..

Minta maafff bebanyak..... aku akan try lagi. Kalo boleh siapkan dalam masa terdekat ni, alhamdulillah la. Kalo tak, hehehe, tunggu la lepas SPM nanti ye.

Okay. Aku dari sini doakan kejayaan final year exam ko. Buat yang paling best yang kau tak mampu beri... heee...
Assalamualaikum. Chiao!

p/s: sepanjang cuti deepavali aku tido kat atas carpet bilik, kat bawah katil disebabkan atas katil aku yang bersepah dengan paper yang cikgu bagi. Boleh buat recycle paper-paper tu, untung...

p/s/s: Kalo final exam kali ni ko tak dapat banyak A, siap la... sediakan mata dan kesabaran yang tinggi baca aku leteran aku...

4 ulasan:

L. berkata...

graffy..
peliknye name..
papepun aku nak wish happy besday kat graffy..
smoga berjaya lah dalam kehidupan ko..

p/s:ko kenal ke sape graffy ni???

Saobell berkata...

aku ni, suka bagi nama2 spesel kat org.... dalm diam la. kekadang ada org tu je yg tahu... :P

aku rasa dia dah tahu, ko nak wish kat dia.... :D

p/s: aku kenaaaaaaaaaaaallll ~~~~~~

L. berkata...

ok gak kalo ko dah knal dak tu..
kalo ko jumpe dak graffy tu..
ko kirim salam kat die..
aku nak tngok sangat la muke dak ni..

Saobell berkata...

insyaAllah...

berkata pd graffy: graffy, lanz kem salam kat kamooo

lolz... masalahnya, aku pun nak sangat tengok muke dia

Catat Ulasan