Sabtu, Disember 26, 2009

Tadaima!

Tadaima!

Sseorang patut mengatakan "Okairinasai" kepada aku.... hurm...

Aduh.... rindunya pada internet. Rindunya pada blog...
Padahal tiada apa-apa perubahan pun~

Oh bestnya cuti!
Dapat la den tengok Bleach episod 1-4 dan Tears To Tiara epsiode 2-7, hehe...
Den dapat tengok gak  Twilight Saga: New Moon di panggung sebagai simbol den memulakan cuti den yang penuh indah ini...
(p/s: Lanz... kite seri sekarang dalam bab Twilight, kalo tak, ko je yg dpt tengok New Moon tuh)
Den gak beli tiga novel. Den dah mula kumpul novel nih..


Parameter Aquila (Nuriazam Ismail)




Titian Nabi (Muhammad Masykur A.R. Said)




dan paling den tak tahan...
den katakan buku inilah... satu-satunye buku "cinta pandang pertama" den...


Hatiku Di Harajuku (Ramlee Awang Murshid)

 






Hoho... den suko benor dengan buku-buku yang den jumpa nih...
Den cam dengo ade orang telan air liur... hurm...


Den pegi jugak kenduri sedare den kahwin kat Sungai Petani. Tu lah kawasan paling utara di Malaysia (dan dalam seumur hidup den) pernah sampai... 


Nota kaki: "Tadaima" bermaksud aku sudah pulang dalam bahasa jepun dan menjadi kebiasaan bagi sesorang yang mendengar ucapan tersebut untuk menyahutnya dengan "Okairinasai" yang bermaksud.. selamat pulang.. Kalo den salah, betulkan.

4 ulasan:

AKU berkata...

at last... balik pun kau dalam blog kau ni. ingat ilang ke mana. nak tanya, parameter aquila tu best tak story dia? hatiku di harajuku... kau lambatlah. aku dah baca lama dah citer tu. memang best giler sebab byk guna bhs jepun.

Saobell berkata...

ya ya~

parameter aquila tu... hurm bole tahan la cter dia..

aku tahu la aku lambat sbb aku baru nak setat baca novel-novel nih, kalo tak xde masa pun aku nk baca...
dan.. oh,.. kau pun baca?
ayat faveret aku dalam novel tu :
"tou o hanashite moraimas!"

AKU berkata...

kalau kau baru mula nak start baca novel, aku sarankan... ni pndngn akulah. novel karya R.A.M pilihan terbaik. kau try baca SATU JANJI, UNGU KARMILA and yg lain2la. paling latest karya dia yang aku baca mikhail. skrg tgh cr 9 nyawa. titian nabi tu macam mana citernya???

Saobell berkata...

aku dah baca sinopsis tajuk yg ko cdgkan kat aku.. hurm bole thn la menarik minat aku. 9 nyawa aku dah jumpa dua kali kat kedai buku, aku amik tak beli. aku rs skrg dah ada kat Popular.
titian nabi belum lg habis bc, sj malas nk habiskan. citer islamik cket la..

Catat Ulasan