Rabu, November 25, 2009

Tiub U?

*Kira pakai jari*
Sekarang ni dah 7 subjek lepas...

Komen tentang SPM 2009?

=.=   no komen la. Susah pun cam tu. Senang pun cam tu gak.
Azab tu tetap azab.
Cume dpat berharap, berdoa dan pasrah..... semoge penanda kertas pekse aku ni.... lembut hatinya nak beri markah kat aku~ Hee...

Lupakan pasal SPM sat.
Aku nak tengok musik video Yui - LIFE sebenarnya, tapi aku taip lain lak...

Ni lah ape yang aku jumpe.




dah sah sangatlah... aku kenal sapa atok dalang-atok dalang yang membikin klip video ni.
Budak-budak 4 SC 1 2009.... T_T... macam lah aku tak kenal...
Cameraman pun kenaaaaaalllll sangat lah!! Mungkin cameraman tu yang buat klip video ni... heee~~
Akan ku bongkarkan jua misteri ini...
 
ada banyak lagi video yang berkai rapat dengan sekolah aku ni kat Tiub U.
Jenuh nak tengok. Dengan shuffle, event-event sekolah... dan sebagainya~~


p/s: Cikgu Kimia aku ade kata, ramalan SPM Chemistry ade kuar Tiub U. Pasal Redox reaction. Harharhar.

4 ulasan:

L. berkata...

tengah dalam peperangan pun smpat nk tgok tiub u???

Saobell berkata...

ahahahaha~~~~
eleh orang tu pun sama.
tengah perang pun bole wat perang sendiri pakai "Tom Clancy SPlinter Cell" XP XP XP

L. berkata...

ape salah nye buat perang dalam perang..

Saobell berkata...

haaa yelah... pandai la ko nak bdalih...

Catat Ulasan