Isnin, November 30, 2009

2 hari kegembiraan.

Huhu!
Assalamualaikum~
Salam Aidiladha buat Lanz dan juga kepada sesapa yg membaca blog ini~~~

Dua hari kegembiraan?
Ya. Hari Semalam (29.11.2009) dan hari ini (30.11.2009).

Semalam. Pagi.
Dapat tengok Barbie and Three Musketeers hee. Cam budak-budak kan?
Tapi apa nak buat... aku suka tengok citer Barbie.
Ehem. Citer aja de~
Abes Barbie, citer Conan pulak menyusul. Hoohohohho~~ Aku memang minat gler kat cter ni.
Lagi-lagi episod semalam ni pasal Kid Kaitou dan Shinichi Kudo!
kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~ Gandingan mantap yang membuatkan aku naik errr... sedikit ke-gedik-an...
Ehem...sikit je.. Pantang la jumpe watak yang aku minat.
Aku minat gler kat Kid Kaitou neh... dan semalam dapat reveal muka sebenar Kid Kaitou!! KYAAAAAAA!!!
(~.~) padahal aku dah tahu dah pun pasal muka sebenar Kid ni... hee
Malam. Di saluran 411 ASTRO, HBO.Ada Kung Fu Panda.
Aku tahu cter ni betol-betol genap usia setaon pada bulan neh.. Walauapapun~
Aku seronok dan terhibur pada tahap maximas masa aku tengok kartun ni dengan famili aku. ( ^_^)v
Animasi dia memang sejuta bintang la aku kasi. Gaya Kung Fu yang dipakai memang mampu menghidupkan kembali
semangat "kepahlawanan" yang dah lama terkubur (dalam setaon) dalam sanubari aku neh... hehe.
Aku memang minat citer-citer aksi neh,,,,

Hari ini. Pagi.
Hari ni pekse SPM Biology. Ulasan? Hmm....
Ape yang aku rase "suam-suam" nak bace dan bacanya dengan skali imbas... tup tup memang kuar. Hehhe.
Sepanjang pekse SPM ni, itulah yang sentiase berlaku mase aku nak ulangkaji.
Yang "suam-suam" tu la yang kuar. Hooo... alhamdulillah bace... walaupun skali imbas.
Alhamdulillah juga, Allah wt kurniakan memori yang agak kuat kat kepale aku nih.
Seronoknya dan tak lupa juga alhamdulillah skali lagi yang aku dapat menjawab Biology dengan "SYOKNYA".
Aku enjoy la paper Bio ni... (T_T)
Kawan-kawan aku kata, "Wah... tengok Bell. Berkobar-kobar nak pekse"  ataupun...
" Tengok Bell.  Cool je.  Mesti dah banyak baca ni."
Haiz...... =.=" mane ade. Honestly, aku bace khas untuk aku score kat bahagian B kat Paper 2 je...
Paper 3 aku baru nak bukak buku dalam 40 minit sebelum pekse.
Untuk paper 1, lagi la.... tak bace langsung.

Cuma... cuma...

Badan aku semanjak dua menjak ni jadi laen macam lak.
Aku dah tak boleh nak makan kenyang-kenyang cam dulu.
Pagi tadipun badan aku semacam je. Rase mual la. Mungkin sebab perut aku kosong kot?
Atau aku banyak makam malam tadi? Atau sebab aku tak leh baca buku byk sgt?
Tapi...Alhamdulillah.. tak jadi yang buruk. Taw2 la. Mim wau nun ta ha.

OK la. Nak tutup entri ni dengan~~~ Gambar Kid Kaitou!!!



*melts*

2 ulasan:

L. berkata...

conan..hurm..
dah lame benor aku x tengok conan..
skrang ni tgah layan NARUTO!!!

Saobell berkata...

weh... tgk la conan... syok gler..
naruto lah yg dah lama gler aku x tgk... last perkembgn yg aku tahu, jiraiya mati. hehe.
sbb kwn aku yg slalu aku pinjam komik naturo tuh dah pindah ke SBP. erm, bdk laki la. dak pompuan mane ade minat sgt naruto nih.so, minat aku pun terberhenti. hehehe

Catat Ulasan