Jumaat, Julai 03, 2009

Selamat Datang buat diriku...

Assalamualaikum wbt.

Selamat datang buat dirku. Hmm, ini adalah entri pertama saya. Baiklah, mari saya ceritakan sedikit sebanyak mengenai diri saya.

Ini adalah kali kedua saya mendaftar di Blogger.com .
Akaun saya yang terdahulu, hmm terabai begitu sahaja nampaknya.
Saya ada 5 buah blog lagi, tiga di Livejournal.com - yang ini aktif sedikit, satu di Wordpress.com - kekadang aktif, satu di RealLifeLog.com - ni... dah "mati".

Dengan terbinanya sebuah lagi blog, yakni blog ini, harap-harap... saya dapat "handle" lah akaun-akaun saya ni.

Akaun ini hanya percubaan sahaja...
Tgklah kalau ada kegunaan untuk masa hadapan.
Sampai sini sajalah... dah mengantuk ni..

Wabillah hi taufik wal hidayah,
Assalamualaikum wbt.
(^_^)/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan