Jumaat, Februari 12, 2010

Ramblings...

Walala~ Assalamualaikum & greetings~

Penulis sebenarnya tengah tertahan-tahan untuk menulis dalam blognya. Erm, sebolehnya nak buat seminggu sekali. Hahaah, mustahil la kalo cam tu. Walaupun golden holiday, memang la tak banyak al-kisah - al-kisah yang dapat dikongsi, tapi... gatal lah tangan!

Pagi tadi, dah hujan. Petang tadi melimpah lak air yang bertakung. Aku jadi seorang yang mudah menangis lak. Eh, dari dulu pun aku camni. Cume... hati keras sikit. Sekarang dah lembut lah. Masa tido pagi hari khamis pun aku menangis. Bukan ape. Sedih la. Nape ek?

Mula-mula aku serikan pagi aku yang hening tuh dengan sambung tengok Code Geass R2 episod 13. Masa ending episod kali ni, pagi yang hening dah dibasahi dengan hujan oh. Yup. Ni lah rutin aku sejak masuk bulan Febuari. Aku baru teringat nak tengok anime-anime epik yang dah  lama tayang. Oke, aku kuno :P

 
 Ni Code Geass R2. R2 tu, musim kedua la. Dan yang bermata ungu tu, namanya Lelouch. Otak genius. Tapi, lemah dari segi fizikal. I dun care :P
Oh ya, Code Geass ni tak digalakkan untuk ditonton oleh kanak-kanak ribena bawah 17 tahun. Ni rating aku buat sendiri. Sebab kan, Code Geass mengandungi jalan citer yang kompleks, rumit, dan ada beberapa bahagian, tayang body. Body sape? Haa, pikir la sendiri. Aku ni perempuan, so aku tak kisah pun... yang penting aku suka jalan citer & Lelouch hihihi.


Second, petang join ayah tengok movie Storm Warrior II. Best oh citer ni! Aku dulu-dulu, masa kecik-kecik, dalam alam sekolah rendah aku minat giler citer ni. Kan ade drama Cina pasal Storm Rider. Ala, yang watak utamanya tu Awan dan Angin. Aku minat Awan je. Sebab dia kakoii (cool) !! Rambut biru! Haha. Ending citer Storm Warrior II ni pun aku nanges.

 
Dalam drama, Storm Riders.. tapi movie asal lak Storm Warriors? Tapi, dua-dua same je citernye.


Pastu, sementara nak tunggu Isyak, aku mengarut kat mak.

" Malas lak nak join Taekwando. Malu la. Dah setahun lebih tak pergi kelas. Rasa cam nak blajar Kung-Fu lak! Kat universiti nanti, ade belajar Kung-Fu ke tak, eh? "

Seperti biasa... mak diam je... huhuhu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan