Isnin, September 21, 2009

R to da A to da Y to da A !!

Assalamualaikum dan harooo semua~

Hari ini adalah hari kedua Malaysia dan kawasan yang sewaktu dengannya menyambut Hari Raya Aidilfitri...
Dakara ... Al-Humaira ingin mencucapkan .....



SELAMAT HARI RAYA~~ 

Maaf zahir dan batin...


Ok. Tahun ni, diri ini beraya di rumah (memang la raya kat umah), beraya di hometown~ Walaupun nampak bosan, tetapi kalo balik kampung lagi bosan! (oops!) Kat kampung ayah ada Astro, yang best ada Animax, tapi takde HBO, yg spoilnyer ada Ceria (Note: Aku anak perempuan yang tertua dalam kalangan sedara-sedara aku yg kat belah ayah). So, satu lawan ;ebih kurang 7 orang kanak-kanak ribena, dah sah ler orang tua ni kalah... Alahai ayah... kan bagus kalo kat umah ayah tak buang Animax, ala tapi HBO takder... huhu...

Lagi satu, kat kampung ayah signal Maxis tak masuk dalam rumah, haa kat luar rumah yang kat tepi jalan ada la...tapi yg bestnyer kat kampung aku... ada baaaaaaaaaaaaanyyyyyyyyyakkkk air terjun! Whohooo!

Kat belah mak aku lak, hurm.... ada signal Maxis...penuhhh, ada TV... astro takder, tapi... X DAPAT SIARAN!!!
huwaaaaa....


Anyway~ hari ni besday kawan aku yang teristimewa~~

HAPPY BIRTHDAY FASIHA!!

Semoga dimurahkan rezeki, diberkati segala usahamu sepanjang umur 17 tahun ini...


Hari ni besday Cikgu aku yang tercinta juga!

HAPPY BIRTHDAY SIR ZAINAL

Semoga dipercepatkan menemui jodoh ( :P ) hahaha... memain jer Sir..
Sir Zainal is the best Add Math sensei kat sekolah. Aku rasa boleh kalah guru cemerlang yang juga merupakan cikgu Add Math yang berkualiti cam Sir!


Hurm, aku tutup post ni dengan bismillah...



...


Blom lagi, kang Lanz merajuk aku tak show masterpiece aku. Hahaha...

*drums roll*

Tajuk karya ini adalah...
" In the Purple Midnight"



" Under the Same Tree"
Karya ini adalah hak cipta terpelihara.  Karya asli dari aku. Aku baru bukak Flickr aku hari ni, rupa-rupanya karya ni dah berusia setahun! Whoa...
Comments are love~~~~~~~~~

OK... Jyaaa...

5 ulasan:

Saobell berkata...

ga ga ga ga... testing da adjustment of da comment~

Bell-chan berkata...

ta ta ta... just testing for comment adjustment.. using my LJ account yo~

Tanpa Nama berkata...

ta ta ta ta... just testing for comment adjustment... using anonymous identity yo~

dearie,
bell

L. berkata...

la la la ....testing testing..
all ok..
thanks for the pics..
not bad haaaa..
keep it up..

Saobell berkata...

ya very welcome~
don't stalk my wordpress!
livejournal xpe..

Catat Ulasan