Selasa, Mac 23, 2010

Report QTI.

Assalamualaikum wbt and greetings.

Heyy! Saya sudah lepas QTI! Waahhh alhamdulillah, happy sangat-sangat. Sebab, last blajar semalam around pukul 6.30 ptg, saya tersangatlah gabra dan gementar, jadi buat apa pun sume jadi rosak!! Serius, balik rumah... masuk bilik terus menangis. Lutut saya pun turut ketaq. Iye... Mak saya sendiri pun cakap, saya nampak tak bersemangat. Menangislah tak berlagu sampai dah nak masuk Isyak.

Hari nih, saya berjaya memalukan diri saya sendiri. Yeay :P. Masa QTI parking kereta, masa awal-awal lagi dah salah step. Patut tak yah pusing stering, saya rajin nak pusing. Dua kali jadi ter-rajin tuh. Pastu, masa nak masuk kereta dalam petak, ade satu step yang perlu pulas stering kereta untuk kasi masuk tayar belakang. Malangnye, saya terlupa. Kereta pun jadi senget. Malu oh. Ramai manusia kat belakang tu.

Pastu, Uncle faveret saya tu tolong tolakkan kereta ke depan dan dia menjerit, "Dia sudah lupa, dia sudah lupa".. Waahhh! Malunyer... Sebab ramai manusia yang boleh mendengar.

Part bukit, asyik tak selari dengan tiang je, cermin sisi ku itu. Tak boleh nak agak la. Tapi, akhir-akhir test, alhamdulillah, perfect sungguh. Lawa.

On the road, tester tu sangat berdedikasi untuk menjawab soalan lazim saya masa tengah memandu; " Saya dah gagal ke? Saya dah banyak salah ke? Berapa banyak saya buat silap?". Oh, on the road, ade 2-4 kali buat silap besar kot. Tapi, tester tu sangatlah baik, dia kasi chan utk lulus. Alhamdulillah...

Secara kesimpulannya, saya lulus QTI dan lapar :P .Maybe 31hb ni saya pergi JPJ kot. Tapi cam nak awalkan lagi la.

Okeh, dah. Saya nak makan dan sambung baca Kimi ni Todoke :D Roger and out.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan