Rabu, Mac 24, 2010

Dialah itu, akulah :P

Assalamualaikum and greetings.

Ignore the tittle. No idea, duh~

So, today went shopping baju kurung for cannot-be-told event. Heh. Okeh, bajet dari present SPM from lovely Pak Uda and Mak Uda belah ayah. Serius, alhamdulillah syukur. Actually, nak beli tudung saja. Memandangkan saya akan pakai baju itu yang berwarna merah itu. Tapi mak kata baju yang merah itu old fashioned, maka dia cadangkan beli baru dalam nada menyuruh. Dan, saya pun ingin menjadi anak yang baik, maka saya pun ikut cakap mak :D

Colour pink dan gabungan coklat tanah dah set dalam kepala. Tapi, tak dapat.... Sebab, dapat warna lain. Hurm.. :-|. Duration untuk dua buah kedai adalah dalam 15-20 minit. Mak kata, "Cerewet. Sampai malam pun tak siap memilih". Nak wat cam ne ek? Tak de langsung yang berkenan. Istilah "love at first sight" tak singgah pun dalam benak hati.

Bab paling tak best masa nak serahkan duit. Huhuhu, sayonara duitku~ saya sangat sangat teramatlah sayangkan kamu. Ayah saya kata, "Kedekut nak mampus!" dalam hati saya kata, "berjimat cermat.". Serius, saya tak suka apa jua bentuk pembaziran (yang bagi saya nampak buruk :P)




Ada seorang kawan memberitahu. 

" Nampaknya, dia memberi kesan pada kau... erm, seperti dia seseorang yang penting buat kau. "


Dia merujuk kepada someone special. But, no. Bukan dia. Dia bukan seseorang yang penting dalam istilah yang teristimewa. Dia seseorang yang penting dalam istilah kawan. Kengkawan aku selalu salah faham, aku suka pada orang atau asyik menyukai orang. No, no no no.... it is not like dat. I'm not easily fall for somebody, okeh. Just little consideration or care from me towards somebody is being called as "suka". Yeah, maybe it is true (for you guys, not for me), but... it is not a love. I never experienced love before, but now... who knows.

Overall, aku utamakan ALLAH swt, kehendak ibu bapa dan kepentingan masa depan aku dalam hidup aku buat masa nih. Love story, just love to hear... experience it? Maybe no. Dating? NEVER. But, friends, good friends, best friends, I'll be always here for you~ :D


Nota kaki: Akhirnya, aku merapu ntah pape. T___T.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan